• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی

  1. صفحه اصلی
  2. اهمیت مؤلفه‌های کیفیت تدریس از دیدگاه دانشجویان بر پایه تحلیل حساسیت شبکه عصبی مصنوعی

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اطلاعات آماری نشریه

اهمیت مؤلفه‌های کیفیت تدریس از دیدگاه دانشجویان بر پایه تحلیل حساسیت شبکه عصبی مصنوعی

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

10.22092/jaear.2014.100049
پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی
دوره 6، شماره 29 - شماره پیاپی 29
شهریور 1393
صفحه 13-23
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 594.28 K
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • CHICAGO
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 1,219
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 3,852

APA

. (1393). اهمیت مؤلفه‌های کیفیت تدریس از دیدگاه دانشجویان بر پایه تحلیل حساسیت شبکه عصبی مصنوعی. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی, 6(29), 13-23. doi: 10.22092/jaear.2014.100049

MLA

. "اهمیت مؤلفه‌های کیفیت تدریس از دیدگاه دانشجویان بر پایه تحلیل حساسیت شبکه عصبی مصنوعی", پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی, 6, 29, 1393, 13-23. doi: 10.22092/jaear.2014.100049

HARVARD

. (1393). 'اهمیت مؤلفه‌های کیفیت تدریس از دیدگاه دانشجویان بر پایه تحلیل حساسیت شبکه عصبی مصنوعی', پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی, 6(29), pp. 13-23. doi: 10.22092/jaear.2014.100049

CHICAGO

, "اهمیت مؤلفه‌های کیفیت تدریس از دیدگاه دانشجویان بر پایه تحلیل حساسیت شبکه عصبی مصنوعی," پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی, 6 29 (1393): 13-23, doi: 10.22092/jaear.2014.100049

VANCOUVER

. اهمیت مؤلفه‌های کیفیت تدریس از دیدگاه دانشجویان بر پایه تحلیل حساسیت شبکه عصبی مصنوعی. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی, 1393; 6(29): 13-23. doi: 10.22092/jaear.2014.100049

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

Agricultural Education Administration Research is licensed under CC BY 4.0 

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب