1- افروز،ع.، زورقی، رئیسی، خ.(1373). بررسی عاملهای مؤثر در رغبت شغلی معلمان به شغل معلمی در استان سیستان و بلوچستان، طرح پژوهشی . اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان .
2- امینی، م، گنجی، م و یزدخواستی، ع.(1391). ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشتههای مهندسی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه کاشان، فصلنامه آموزش مهندسی ایران، سال چهاردهم، شماره 55، صص. 87-61
5- خورشیدی، ع. (1388). مدیریت و رهبری آموزشی. انتشارات یسطرون . تهران.
6- رحیمی، غ، نژاد ایرانی، ف و رحمانی حاجی آقا، م.(1391). تأثیر فرهنگ کارآفرینی در اقتصاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، همایش ملی مدیریت کشاورزی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم. جهرم.
7- رمزدان، پ.(1380). یادگیری رهبری در آموزش عالی ، انتشارات دانشگاه دامغان.
8- زرافشانی، ک، رستمی، ف، پورجاوید، س و رنجبر، ز.(1391). عاملهای مؤثر بر اثربخشی عملیات کارورزی در هنرستانهای کشاورزی استان کرمانشاه، فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، شماره 23، زمستان 1391.ص 98-84.
9- شریفزاده، ا، عبداللهزاده، غ و شاهپسند، م.(1391). ارتقای آموزش عملی از طریق بهبود دوره کارآموزی در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی گرگان. فصل نامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی شماره 23، زمستان 9، ص 59-47
11- طبرسا، غ، حسنوند فرد، م و عارف نژاد، م.(1391). تحلیل و رتبهبندی عاملهای مؤثر بر بهبود کیفیت آموزشی در دانشگاه اصفهان. مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی.دوره 4 شمار 4، صص 74-51
12- عزیزی، ز.(1387). ارزیابی درونی کیفیت در گروه آموزشی مدیریت صنعتی دانشگاه تهران: فرآیند و دستاوردها، فصلنامه آموزش عالی، دوره جدید، سال اول، شماره1. ص 110-95
13- عطایی،پ،. خلجان، س،. زمانی. غ و ایزدی، ا .(1392). انگیزه دانشجویان کارشناسی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز. فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی
شماره 24، بهار 1392 120-108
14- مقدس فریمانی، ش.(1377). رهیافت آموزش گزیداری برای دوره کارشناسی کشاورزی از نظر متخصصان آموزش عالی کشاورزی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شیراز.
15- موحد محمدی، حمید و علی شمس.(1387).بررسی کیفیت آموزشی دورههای کارشناسی ارشد دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران/ مجله علوم کشاورزی ایران ، دوره 2-39، شماره 1. صص: 215-207
16- موحد محمدی، م، شعبانعلی فمی، ح، پور آتشی، م و علیرضایی، م.(1392). تحلیل عاملهای مدیریتی تأثیرگذار بر کیفیت آموزشهای متوسطه کشاورزی، فصلنامه پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال 4، شماره .13 صفحه 183-194
17- نظری نوقابی، س، شعبانعلی فمی، ح و ایروانی، ه.(1389). عاملهای مؤثر رضایت دانشجویان از آموزشهای عملی کشاورزی، مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران.
دوره 43، شماره 2، خرداد 1391، صفحه 271-279
18- نیلی آبادی، م.(1371). نظرسنجی مقایسهای اعضای هیأت علمی دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان در رابطه با عاملهای مؤثر بر کیفیت آموزشی هر دو دانشگاه. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان، دانشکده علوم تربیتی.
19- ورمزیاری، ح، غنیان، م و برادران، م. (1387). دیدگاه دانشجویان نسبت به وضعیت نظام آموزش عالی کشاورزی در ایران: چالشها و راهکارها، مجله دانش کشاورزی، جلد18، شماره4. صص 52-49
20- Heyneman, S.P. and DeYoung, A. (2003). Challenges for Education in Central Asia. Information Age Publishing, Greenwich, CT.
21- Iacovidou, M., Gibbs, P. and Zopiatis, A. (2009), "An exploratory use of the stakeholder approach to defining and measuring quality: The case of Cypriot higher education institution", Quality in Higher Education. Vol. 15, No. 2, pp. 147- 165.
22- Lomas L. (2004). Embedding quality: the challenges for higher education. Quality Assurance in Education. 12(4): 157-65
23- Newby, P. (1999). Culture and quality in higher education", Journal of Higher Education Policy, 12.
24- Norušis. M. J. (2010). PASW Statistics 18.0 Advanced Statistical Procedures Companion. Chapter 4 Ordinal Regression. Available on http://www.norusis.com/pdf/ASPC_v13.pdf
25- Tsinidou, M., Vassilis, G and Panos, F. (2010). Evaluation of the factors that determine quality in higher education: an empirical study. Quality Assurance in Education Vol. 18 No. 3, 2010 pp. 227-244
26- Twigg , C. A. (2001), Quality assurance for whom? Providers and Consumers in Today’s Distributed Learning Environment. The Pew Learning and Technology Program. Center for academic transformation. N.Y. 12180.