احمدی، س. ع. ا. و صالحی، ع. (1391). مدیریت دانش. تهران: دانشگاه پیام نور.
اخوان، پ. ؛ زاهدی، م. و تجمی، ع. (1390).عاملها کلیدی موفقیت مدیریت دانش در زنجیرههای تامین صنایع خودروسازی ایران، نشریه مدیریت فردا ، شماره 26 ، صص 100 – 77 .
آزادی احمد آبادی، ق. و آزادی احمد آبادی، الف. (1388). فناوری اطلاعات در مدیریت دانش؛ کاربردها و تاثیرات، تدبیر، شماره 211، صص 60 – 55 .
افرازه، ع. (1386 ). مدیریت دانش (مفاهیم، مدل ها، اندازه گیری و پیاده سازی). انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
جعفری، م. و اخوان، پ. (1385). طراحی مدل مفهومی مدیریت دانش با تاکید بر عوامل کلیدی موفقیت، فصلنامه مدیریت فردا، شماره 14و13، صص 32 – 23.
جعفری، م.، ابن رسول، س. ا. و دیده ور، ف. (1385). نقش مدیریت دانش و فناوری اطلاعات در مدیریت ریسک پروژه، نشریه بین المللی علوم مهندسی، شماره 5 ، صص 37 – 31.
جمشیدی، ع. (1385). کنکاش در دنیای مدیریت دانش توافقها و عدم توافقها در جامعة دانشگاهی و اجرایی. پیک نور، سال هفتم، شماره4، صص 144 – 129.
رهنورد، ف. و محمدی، ا. (1388). شناسایی عوامل کلیدی موفقیت سیستم مدیریت دانش در دانشکدهها و مراکز آموزش عالی تهران. نشریه مدیریت فن آوری اطلاعات، دوره 1، شماره 3، صص 52 – 37.
رونیاسی، م.؛ موحدی، ر.؛ مولوی، ع. و رونیاسی، ن. (1390). ارزیابی ابعاد و شاخصهای فرهنگ سازمانی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی همدان. فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، شماره 19، صص43-53.
سبحانی، ی. ؛ هنری، ح.، شهلایی، ج. و احمدی، ع. (1391). رابطة فناوری اطلاعات و مدیریت دانش در فدراسیون های ورزشی. نشریة مدیریت ورزشی، شماره 17، صص 73 – 55.
شائمی برزکی، ع. (1384). تکنولوژی اطلاعات و مدیریت دانش. سومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش. تهران: 29 -1 آذرماه 1384.
صباغچی، س. ؛ قاضی نوری، س. س.، و الهی، ش. (1390). انتخاب ابزارهای مدیریت دانش در توسعه محصول جدید نرم افزاری. مدیریت بهبود، سال پنجم، شماره 2، صص 100 – 80 .
صلواتی، ع. ؛کفچه، پ. و صالح پور، ک. (1390). بررسی اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک رفاه. فراسوی مدیریت، شماره 16، صص 78 – 59.
عباس زاده شهری، ع. و رجبلو، ر. (1388). مدیریت دانش محور و کاربرد آن در شرکتهای اکتشاف و تولید. اکتشاف و تولید، شماره 61 ، صص 18 – 9.
کاملی، ج. (1387). مدیریت دانش و موانع آن در سازمان های دولتی، کاراگاه شماره 3 ، صص 39 – 17.
نجفقلی نژاد، ا. و صادق زاده، ع. (1390). فناوری اطلاعات و بهینه سازی مدیریت دانش: ابزارها و چالشها، فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی شماره 2 ، صص96 – 60.
نجفی کلیانی، و. و عباس نژاد، س. (1390). چالشهای پیاده سازی استراتژی مدیریت دانش. دومین کنفرانس مدیریت اجرایی. دانشکده مدیریت دانشگاه تهران: 1-2 تیرماه 1390 .
نکودری، م. و یعقوبی، ن. (1390). بررسی عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش در سازمان مدیریت بحران. پژوهشهای مدیریت عمومی، شماره 13، صص 119 – 95.
Bukowitz, W. & Williams, R. (2000). The knowledge management Fieldbook. London: Prentice Hall.
Choi, B. and Lee, B. (2003).Knowledge Management as a catalyst for innovation within organizations, Organisation Study,18(7):403- 417
Davenport, T. and Prusak, L. (1998). Working Knowledge: Managing What Your Organisation Knows, Harvard Business School Press, Boston, MA.
Hales, S. (2001). Dimensions Knowledge and its Management, Available at:www. Insigting.co.uk.
ITAA, (2010). TechAmerica: Where the future begins.Itaa organization, Available at:www.itaa.org., Retrieved 2015.06.28.
Jimmy, G. N. and Li, K.X. (2003). Implications of ICT for Knowledge Management in Globalization. Journal of information management and computer security. 11 (4), 167-174.
Kakabadse, N., Khakadse, A. and Kouzmin, A.(2003). Reviewing the knowledge Managementliterature: towards a taxonomy. Journal of Knowledge Management, 7(4),75-91.
Khalifa, M. & Liu, V. (2003). Determinants of successful knowledge management programs. Electronic Journal on Knowledge Management. 1(2), 103-112.