آدینه قهرمانی، ع. ؛ هاشم پور، ل. و عطاپور، ه. (1390). مطالعه وضعیت زیر ساخت های مدیریت دانش در دانشگاه تبریز از دیدگاه اعضاء هیات علمی، نشریه تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی، سال چهل و پنجم، شماره 57 ، ص 63-85.
آزادی احمدآبادی، ق. ؛ آزادی احمد آبادی، ز. و آزادی احمد آبادی، ا. (1393). تاثیر ابزارهای فناوری اطلاعات بر اجرای مدیریت دانش در بانک تجارت، فصلنامه مطالعات دانش شناسی ، سال اول ، شماره 10.
تقی زاده ،ه. ؛ سلطانی فسقندیس، غ. و مهدی لو، ر. (1389). بررسی میزان بکارگیری فرایند مدیریت دانش در یک سازمان خدماتی( مطالعه موردی)، فراسوی مدیریت ، سال سوم ، شماره 12، ص 48-33.
تولایی، ر. ؛ بامداد صوفی، ج. ؛ رضائیان، ع. و صالحی قدیانی، ج. (1393). ارائه الگوی توسعه شبکه های دانش درهاب های پژوهش و فناوری صنعت نفت با استفاده از الگوی جهانی ، فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات راهبردی جهانی شدن ، سال چهارم، شماره 10، ص 55 – 77.
حسینی، م. و اکبری، م. (1393). طراحی الگوی سرآمدی مدیریت دانش سازمانی با رویکرد سازی تفسیری – ساختاری، مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 6 ، شماره 3 ، ص 374- 351.
رضایی ملک، ن. و رادفر، ر. (1392). مدلی برای الویت دهی عوامل مدیریت دانش در بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری ( مطالعه موردی بانک سپه)، مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 5 ، شماره 3، ص 82-63.
شاکری ف، ؛ شاکری، م. و میرغفوری، ح. (1389). فرایند مدیریت دانش تخصصی – کاربردی در حلقه ترویج و بهره برداران( مطالعه موردی: بخش کشاورزی استان یزد)، نشریه اقتصاد و توسعه کشاورزی، ج 24، شماره 4، زمستان.
شاهرخی ساردو، ص. ؛ پدرام، پ. ؛ ظریفیان، ش. و فکرت، ف. (1393). نقش مؤلفههای دانش سهگانه بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه جیرفت، فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی،
دوره 6، شماره 31، صفحه 106-94.
شعبانی، ا. ؛ محمدی استانی، م. و فروگذار، ح. (1391). شناسایی، بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش با استفاده از تکنیک Topsis (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی شیراز) ، مدیریت اطلاعات سلامت ، دوره نهم، شماره سوم.
قادری، ا. (1393). تصمیم گیری چند معیاره تاپسیس، نشریه تحلیلی کاریردی راهبرد، مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور. شماره 23، 26 صفحه.
قربانی، ص. (1388). چیستی مدیریت دانش، مجله کار و جامعه ، شماره 116 و 117 ، ص 56-48.
کریمی، آ. ؛ احمدپورداریانی، م. ؛ باقرزاده لاکانی، ف. و عبدلی محمدآبادی، ط. (1393). تحلیل نقش و اثر مدیریت دانش در شناسایی و تشخیص فرصت های کارآفرینانه در دانشگاه تهران، مدیریت فرهنگ سازمانی، دوره 12 ، شماره 30 ، ص 550-529.
موحدی، ر. ؛ حمزهای ف. ؛ میرک زاده، ع. و نادری، ن. (1394). نقش مولفه های فناوری اطلاعات بر مدیریت دانش کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی،
شماره 34، صفحه 27-16.
نیکوکار، غ. ؛ عسگری، ن. ؛ غلامی، م. و رحیمی، ا. (1393). نقش سرمایه های فکری در تسهیل اقدامات مدیریت دانش ، مدیریت دولتی، دوره 6، شماره 2، ص 418-401.
نیکوکار، غ. ؛ سلطانی، م. ؛ پاشایی و هولا سو، ا. (1393). بررسی زیر ساخت های مدیریت دانش در یکی از دانشگاه های نیروهای مسلح، مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 6؛ شماره 3، ص 528-505.
وظیفه دوست، ح. ؛ فروغ نژاد، ح. و خوشنود، م. (1393). تاثیر مدیریت دانش استراتژیک بر نوآوری و عملکرد شرکت های کارگزاری بررسی اوراق بهاردار تهران، فصلنامه علمی-پژوهشی دانش حسابداری و حسابرس مدیریت ، سال سوم، شماره نهم .
Gupta,A.k & Garindarajan,V. (2000). Knowledge Management Social Dimension: Lesson from Nucor Steel. Sloon Management Review, 42(1),PP. 71-80.
Hu, M.L.M., Horng, J.S., & Sun, Y.H.C. (2009). Hospitality Teams: Knowledge Sharing and Service Innovation Performance. Tourism Management, 30,PP. 41–50.
Lopez, S. Montes,P. Jose,M. Vazquez,O & Camilo,J. (2009). In Information Technology as An Enabler of Knowledge Management: An Empirical Analysis. Knowledge Management and Organizational Learning. Annals of Information Systems, 4. PP. 111-129.
Meihami,B. Meihami, H.(2014). Knowledge Management A Way to Gain A Competitive Advantage in Firms (Evidence of Manufacturing Companies), International Letters of Social and Humanistic Sciences,3,PP.80-91.
Rasula,J. Bosilj Vuksic,V. & Stemberger.M.I. (2012). The Impact of Knowledge Management on Organistional Performance, Economic and Business Review, Vol.14, No.2, PP.147-168.
Salo,N. (2009). The Applications of Knowledge Management Sustainability for Leadership in An Organization: An Exploration and Analysis Leadership Theories and Knowledge Management Practices in Bangwita Flores. Indonesia. Journal of NTT Studies. 1 (2), PP. 95-135.
Tissayakorn, K. Akagi,F. & song,Y. (2013). A Model of Organization Knowledge Management Maturity, International Journal of Bioscience, Biochemistry and Bioinformatics. Vol.3, No.6.
Turban,F. Aronson,J,E. & Liang,T. (2007). Decision Support SystemsAnd Intelligent Systems, Prentice-Hall of India, New Delhi, Seventh Edition.( with contributions by RichardV. McCarthy).
Vashita,R., Kumar,R., & Chandra,A. (2010). Barriers and Facilitators to Knowledge Management: Evidences from Selected Indian Universities. The Journal of knowledge management, 8(4). PP. 7-24.
Zawawai,A. (2011). The Study of Barriers Factors in Knowledge Sharing: A Case Study in Public University. Management Science and Engineering, 5(1).PP. 59-70.