دانایی فرد، ح؛ حسن زاده، ع؛ سالاریه، ن.(1389). طراحی سنجه اندازهگیری بیتفاوتی سازمانی: پژوهش ترکیبی. اندیشه مدیریت راهبردی، سال چهارم، شماره (2)، صص. 79-99.
دانایی فرد، ح؛ رجب زاده، ع؛ حصیری، ا. (1388). ارتقا. اعتماد درون سازمانی در بخش دولتی: بررسی نقش شایستگی مدیریتی مدیران. پژوهشهای مدیریت، سال دوم، شماره (4)، صص. 59-90.
دانایی فرد، ح و اسلامی، آ.(1390). کاربرد استراتژی پژوهشی نظریه داده بنیاد در عمل، ساخت نظریه بیتفاوتی سازمانی. انتشارات دانشگاه امام صادق (ع)، چاپ اول.
رستمی نیا، ط. (1379). بررسی عوامل موجود فشارهای عصبی و نقش آن بر عملکرد دانشگاه تربیت مدرس؛ پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت، دانشگاه تربیت مدرس تهران.
شریفزاده، ا و شریفی، م. (1390). شناسایی مولفهها و نشانگرهای ارزیابی کیفیت در آموزش عالی کشاورزی. پنجمین همایش ارزیابی کیفیت در نظام دانشگاهی، دانشگاه تهران، پردیس دانشکده فنی، اردیبهشت ماه 1390.
صالحی، س و برادران، م. (1385). راهکارهای بکارگیری کارآفرینی در آموزش کشاورزی. مجله جهاد، شماره 274، صص. 184-211.
طبائیان، ش. (1381). بررسی حیطههای بیتفاوتی دبیران دبیرستانهای شهر اصفهان نسبت به دستورات مدیران از دیدگاه دبیران؛ پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت، مرکز علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی. تهران.
محسنیتبریزی، ع. وصداقتیفرد، م. (1390). پژوهشی درباره بیتفاوتی اجتماعی در ایران (مورد پژوهش: شهروندان تهرانی). جامعه شناسی کاربردی، سال بیست و دوم، شماره پیاپی (43)، شماره سوم، صص.
1-22.
مهمدی کربلایی، ز؛ خسروی پور، ب و نظام دوست، ح. (1392). تبیین نقش آموزش کشاورزی در فرآیند توسعه کارآفرینی دانش آموختگان رشته کشاورزی. پنجمین همایش ملی آموزش، اردیبهشت 1392.
هاشمی، ح. و پورامینزاد، س.(1390). چالشهای فرا روی توسعه منابع انسانی و راهکاری برای رفع آن. کار و جامعه، شماره (136)، صص. 4-21.
Byrd, D. (2008).The Tripping Point in Leadership: Overcoming Organizational A pathy. Texas, slight Edge Publishing.
Danaee Fard, H.; Salarieh, N.& Noruzi, M.(2011).Exploring organizational indifference: Creating and validating a measure. African Journal of Business Management Vol. 5(31), pp. 12381-12391.
Davison, HK; & Bing, MN. (2008).The Multi dimentionality of The Equity Sensitivity Construct: Integrating Separate benevolence and entitlement dimensions for inhanced construct measurement. Journal of managerial Issues, 20 (1), pp. 131-150.
Gartell, CD. & Paille, BE.(1997). Wage Guts and The Fairness of pay in a Worker- Oriented Plywood Cooperative. Social Psychology QAuarterly, 60, pp:103-17.
Haghighat Joo, Z,& Nazem, F. (2007).Manegers`creativity and staffs` productivity in Universities of Medical Sciences, health Information Management,7;4(1), pp. 143-151.
Jahanshahi, M. (2009). Examining the Signals, Reasons, and Outcomes of Organizational Indifference through Ground Theory, 8th international conference of management, Tehran, Iran.
Keefe, L. (2003). How to overcome organizational indifference: Womenin Bus., 55 (22), pp. 27-29.
Kramer, R. (2006), Overcome organizational Indifference: Nonprofit world, Vol. 24, P.14.
Leander, P, N. (2009). Losing the will: Automatic Reactions to the Indifference Perceived in Others. Unpublished master’s thesis, Duke University
Mahmoodi Meimand, M., Aidi, M., Shiri, A. & Darabifar, H. (2012).Effect of organization indifference dimensions on the organizational commitment of gas company employees in I lamprovince. Procedia - Social and Behavioral Sciences (62), pp. 666 – 667. Available online at www.sciencedirect.com
Mollaabbasi, H.; Rezaeemanesh, B. &Salehi Sadaghiani, J. (2013). A study on relationship between emotional intelligence and organizational indifference through the organizational commitment: A case study of an Iranian firm. Management Science Letters 3, pp. 1327–1332.
Nasr Esfahani, A.; Ghorbani, O.; Amiri, Z.& Farokhi, M. (2013). Identifying and Ranking the Effective Factor on the Organizational Indifference through Fuzzy Analytical Hierarchy Process (FAHP) (Damavand Mnicipality as a Case Study).International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, Vol. 3, No. 6 ISSN: 2222-6990.
Raeichi, G. (2010). The Reasons of the Employees’ Indifference and the Methods of its prevention, available at: indifference: http://athir.blogfa.com/post-839.aspx.
Robinson, S. (1996). Trust and the breach of the psychological contract. Administrative Science Quarterly, 41,PP. 574-599.
Shah, S.& Harsha, P. P. (2011).Importance of Human Resource Management in Achiving Customer Relations. Annals of Management Research, Volume 1, Number2,pp. 7-13.
Willemsen, MC & Keren, G. (2009). The meaning of indifference in choice behavior: asymmetries in adjustments embodied in matching, Organizational Behavior and Human Decision Processes, Vol.10, No. 4, pp. 42-59.