حسینی، م. ح.؛ فرهادی نهاد، ر. (1392). بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد ارزش ویژه برند در آموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه پیام نور). مدیریت فردا، 12 (35): 80-66.
خداداد حسینی، س. ح.؛ کریمیان، م.؛ مشبکی، ا. (1394). بررسی تأثیر محرکهای ارزش ویژه برند بر طنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاههای امیرکبیر، تربیت مدرس، تهران و شریف). فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 5 (1): 182-169.
سلطان حسینی، م.، نصر اصفهانی، د.، جوانی، و سلیمی، م. (1389). تعیین سهم نسبی وفاداری به برند از تداعی برند بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران، مجله مدیریت ورزشی، 3 (9): 107-78.
شریف زاده، ا. (1393). پیامدهای رفتاری برنامه درسی پنهان در آموزش عالی کشاورزی. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی؛6 (29):33-48.
شریف زاده، م. ش.، عبدالله زاده، غ.، اژدرپور، ع.، شریفی، م. (۱۳۹۵). پدیدارشناسی برداشت روستاییان از تعلق مکانی در شهرستان زابل. توسعه محلی (روستائی-شهری) دوره 8، شماره 1 - شماره پیاپی 14، ۱۱۳-۱۳۸.
شریف زاده، م. ش.، عبدالله زاده، غ.، اژدرپور، ع.، شریفی، م. (1396). جایگاه سرمایۀ اجتماعی در ارتقای تعلق مکانی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان زابل). مدیریت سرمایه اجتماعی؛۴ (۳): ۴۰۳-۳۷۵.
صفویه، ج. (1392). بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژیهای برندسازی دانشگاههای آموزش الکترونیکی (مطالعه موردی مؤسسه آموزش عالی مهر البرز)، پایاننامه کارشناسیارشد، دانشگاه آموزش عالی مهر البرز.
محرابی، س.؛ زمانی، ب. ب. ع.؛ رشید، س. ب.. (1395). شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان. فصلنامه فنآوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 6 (3):66-41.
مصطفی زاده، م. و صادقی، م. ر. (1393). طراحی مدل توسعه سرمایه اجتماعی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی. مدیریت سرمایه اجتماعی؛۱ (۲): ۱۶۱-۱۸۲.
منوریان، ع.؛ صفویه، ج.؛ آقاخانی، ن.؛ رضایی نور، ج. (1396). بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژیهای برندسازی دانشگاههای مبتنی بر آموزش الکترونیکی. فناوری آموزش، 11 (3): 236-221.
Ali-Choudhury, R., Bennett, R., and Savani, S. (2009). University marketing directors’ views on the components of a university brand. International Review on Public and Nonprofit Marketing, 6 (1): 11-33.
Arpan, L. M., Raney, A. A., and Zivnuska, S. (2003). A cognitive approach to understanding university image. Corporate Communications: An International Journal, 8 (2), 97-113.
Bagozzi, R. P., Gopinath, M., and Nyer, P. U. (1999). The role of emotions in marketing. Journal of the Academy of Marketing Science, 37 (2): 184-206.
Brewer, A., and Zhao, J. (2010). The impact of a pathway college on reputation and brand awareness for its affiliated university in Sydney. International Journal of Educational Management, 24 (1): 34-47.
Buil, I., Martinez, E., and de Chernatony, L. (2013). The influence of brand equity on consumer responses. Journal of Consumer Marketing, 30 (1): 62-74.
Bulotaite, N. (2003). University heritage—an institutional tool for branding and marketing. Higher Education in Europe, 28 (4): 449-454.
Casidy, R., and Wymer, W. (2016). Linking prestige perception with consumption experience, loyalty, and WOM. Marketing Intelligence & Planning, 34 (4): 540-558.
Chapleo, C. (2010). What defines “successful” university brands? International Journal of Public Sector Management, 23 (2): 169-183.
Chaudhuri, A., and Holbrook, M. B. (2001). The chain of effects from brand trust and brand affect to brand Performance: the role of brand loyalty. Journal of Marketing, 65 (2): 81-93.
Creswell, J. W. and Clark, V. L. P. (2007). Designing and Conducting Mixed Methods Research. Thousand Oaks, CA: Sage Publications.
Creswell, J. W. and Miller, D. L. (2000). Determining validity in qualitative inquiry. Theory into Practice, 39 (3): 124-131.
Duarte, P. O., Alves, H. B., and Raposo, M. B. (2010). Understanding university image: a structural equation model approach. International Review on Public and Nonprofit Marketing, 7 (1): 21-36.
Duesterhaus, A., and Duesterhaus, M. (2014). Attributes of successful university brands in the USA. Journal of brand strategy, 3 (2): 169-183.
Faircloth, J. B., Capella, L. M., and Alford, B. L. (2001). The effect of brand attitude and brand image on brand equity. Journal of Marketing Theory and Practice, 9 (3): 61-75.
Festinger, L. (1962). A theory of cognitive dissonance (Vol. 2). Stanford university press.
Gordon, B. S. (2010). The Impact of Brand Equity Drivers on Consumer Based Brand Resonance In Multiple Product Settings. (Unpublished thesis). The Florida State University, USA.
Gutman, J., and Miaoulis, G. (2003). Communicating a quality position in service delivery: an application in higher education. Managing Service Quality: An International Journal, 13 (2): 105-111.
Hausknecht, D. R., Sweeney, J. C., Soutar, G. N., and Johnson, L. W. (1998). After I had made the Decision, toward a scale to measure cognitive dissonance. Journal of Consumer Satisfaction, Dissatisfaction and Complaining Behaviour, 11: 119–127.
Healy, M., and Perry, C. (2000). Comprehensive criteria to judge validity and reliability of qualitative research within the realism paradigm. Qualitative Market Research, 3 (3): 118- 126.
Hemsley-Brown, J., and Oplatka, I. (2006). Universities in a competitive global marketplace: A systematic review of the literature on higher education marketing. International Journal of public sector management, 19 (4): 316-338.
Homburg, C., Wieseke, J., and Hoyer, W. D. (2009). Social identity and the service–profit chain. Journal of Marketing, 73 (2):38-54.
Kapferer, J. N. (2012). The new strategic brand management: Advanced insights and strategic thinking. Kogan page publishers.
Kazoleas, D., Kim, Y., and Anne Moffitt, M. (2001). Institutional image: a case study. Corporate Communications: an International Journal, 6 (4), 205-216.
Lamboy, J. V. (2011). Implications of branding initiatives in higher education among trademarked institutions in California. Doctoral Dissertations. 8. https://repository. usfca. edu/diss/8
Landrum, R. E., Turrisi, R., and Harless, C. (1999). University image: the benefits of assessment and modeling. Journal of Marketing for Higher Education, 9 (1): 53-68.
Marrs, M. K., Gajos, R., and Pinar, M. (2011). Utilizing brand audit to develop University brand: a case study. In ASBBS Annual Conference: Las Vegas 18 (1), 964- 975.
Mourad, M., Ennew, C., and Kortam, W. (2011). Brand equity in higher education. Marketing Intelligence & Planning, 29 (4), 403-420.
Ong, H. C., Yau, S. E., and Looi, J. Y. Y. A. (2016). Bayesian Network Approach to Study Undergraduates’ Brand Consciousness. International Conference on Multimedia Systems and Signal Processing (ICMSSP), 3-5 Sept. 2016, Taipei, Taiwan. DOI: 10.1109/ICMSSP. 2016.020
Palacio, A., Díaz Meneses, G., and Pérez Pérez, P. J. (2002). The configuration of the university image and its relationship with the satisfaction of students. Journal of Educational administration, 40 (5), 486-505.
Palmer, A., Koenig-Lewis, N., and Asaad, Y. (2016). Brand identification in higher education: A conditional process analysis. Journal of Business Research, 69 (8), 3033-3040.
Rosenthal, G. (2003). "A name by any other name: Responding to the increasing role of marketing in higher education". Dissertations available from Pro Quest. AAI3092046. http://repository. upenn. edu/dissertations/AAI3092046.
Roy, R., and Naidoo, V. (2016). Research or Applied Universities? An Exploratory Qualitative Study of Prospective Student’s Selection of Universities with Different Brand Identities. In International Marketing of Higher Education (pp. 83-98). Palgrave Macmillan US.
Schmitt, B. (1999). Experiential marketing. Journal of marketing management, 15 (1-3), 53-67.
Stokburger-Sauer, N., Ratneshwar, S., and Sen, S. (2012). Drivers of consumer–brand identification. International Journal of Research in Marketing, 29 (4), 406-418.
Tashakkori, A. and Teddlie, C. (1998). Mixed Methodology: Combining Qualitative and Quantitative Approaches, Thousand Oaks, CA: Sage.
Thuy, P. N. (2016). Customer participation to co-create value in human transformative services: a study of higher education and health care services. Service Business, 10 (3), 603-628.
Thuy, V. T. N., and Thao, H. D. P. (2017). Impact of students’ experiences on brand image perception: the case of Vietnamese higher education. International Review on Public and Nonprofit Marketing, 14 (2): 217-251