تأثیر آموزش با شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان کشاورزی.

سیدابوالقاسم برآبادی؛ علی شمس

دوره 12، شماره 54 ، آذر 1399، ، صفحه 106-119

https://doi.org/10.22092/jaear.2020.124307

چکیده
  شبکه​های اجتماعی به عنوان ابزاری برای انتقال پیام​های آموزشی، جایگاه والایی در نظام آموزش کشاورزی دارند. استفاده از این شبکه​ها می​تواند به روش​های مختلف و بر جنبه​های مختلف نظام آموزشی تأثیرگذار باشد. تحقیقات زیادی نیز ارتباط بین استفاده از شبکه​های اجتماعی و متغیرهای مختلفی از بروندادهای نظام آموزشی را بررسی نموده​اند. با ...  بیشتر

مسئولیت ‏پذیری دانشجویان کارشناسی کشاورزی دانشگاه شیراز به تمایل دریافت مشاوره شغلی

ابراهیم فرمانده؛ غلامحسین زمانی؛ راضیه نامدار

دوره 12، شماره 54 ، آذر 1399، ، صفحه 137-159

https://doi.org/10.22092/jaear.2020.124309

چکیده
  مسئولیت‏ پذیری به‌عنوان یکی از جنبه ‏های اخلاق، به معنای این است که فرد، وظیفه و عمل اخلاقی را با رضایت خود انجام داده و در قبال آن پاسخگو باشد. مسئولیت پذیری، طیف گسترده ای از ابعاد را در بر می گیرد. هدف این تحقیق تعیین ارتباط بین سطوح مسئولیت‏ پذیری و تمایل دریافت مشاوره شغلی با استفاده از ترجیح مراتب مسئولیت‏ پذیری(زَمحُس) ...  بیشتر