آزادمنش، ی.، عظیمیان، ج.، ضیغمی، ر. و جهانی هاشمی، ح. (1392). بررسی همبستگی سبکهای یادگیری با برخی ویژگیهای دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با استفاده از الگوی وارک، آموزش پرستاری، 2(3)، 27-35.
احدی، ف.، عابدسعیدی، ژ.، ارشدی، ف. و قربانی، ر. (1388). سبک یادگیری دانشجویان پرستاری و پیراپزشکی دانشجویان علوم پزشکی سمنان، مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، 11(2)، 141-147.
اسکندری، ف. و صالحی، م. (1387). تاثیر انگیزه و علاقه بر رابطه سبکهای تدریس- یادگیری و عملکرد درسی (مورد: دانشکدههای کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه کردستان)، علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران، جلد چهارم، شماره دوم، 101-114.
امین جندقی، م. و رجائی، م. (1392). تاثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجح آنان، فصلنامه روانشناسی تربیتی، 28(9)، 15-42.
امینی، م.، علیپور، ا.، زندی، ب.، ابراهیمزاده، ع. و فرجالهی، م. (1390). بررسی ویژگیهای یادگیری دانشجویان رشتههای مهندسی با تاکید بر سبکهای یادگیری و غلبه طرفی مغز، نشریه علمی پژوهشی فناوری آموزش، 6(1)، 1-8.
امینی، ن.، زمانی، ب. و عابدینی، ی. (1389). سبکهای یادگیری دانشجویان پزشکی، مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 10(2)، 141-147.
ایمانی، ا.، رسولی، م. و زاغری تفرشی، م. (1393). مروری بر سبکهای یادگیری تجربی در آموزش پرستاری، آموزش پرستاری، 3(3)، 23-33.
پناهی، ر.، کاظمی، س. و رضایی، آ. (1390). رابطه سبکهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی: نقش جنس و رشته تحصیلی، روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی، 30، 189-196.
پورآتشی، م.، موحد محمدی، ح.، و شعبانعلی فمی، ح. (1388). شناخت سبکهای یادگیری دانشجویان رشته کشاورزی و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی، علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران، جلد پنجم، شماره اول، ص 37- 45.
جوادینیا، ع.، شریفزاده، غ.، عابدینی، م.ر.، خالصی، م.م. و عرفانیان، م. (1390). سبکهای یادگیری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بر اساس مدل وارک، مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 11(6)، 584-589.
حموزاده، پ.، پوررضا، ا.، پناهی، م. و سلیمی، م. (1390). سبکهای یادگیری دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، فصلنامه بیمارستان، 4(39)، 37-44.
درویشزاده، م.، سبزواری، س.، گروسی، ب. و حسنزاده، ا. (1392). بررسی سبکهای یادگیری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و ارائه الگوی مناسب تدریس بر اساس دیدگاه آنان، گامهای توسعه در آموزش پزشکی، 10(3)، 258-266.
رسولینژاد ا. و رسولینژاد، ر. (1385). بررسی سبک یادگیری دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سال 1384، گامهای توسعه در آموزش پزشکی، 3(1)، 26-32.
ساقی، س.، چلبیانلو، غ.، فاضل، ا. و محمدی، م. (1390). بررسی رابطه سبکهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی با واسطهگری راهبردهای آگاهی فراشناختی در بین دانشجویان، علوم تربیتی، 13، 79-94.
سروقد، س. و دیانت، ع. (1388). مقایسه سبکهای یادگیری و شیوههای حل مساله دانشجویان دختر و پسر گرایشهای علوم انسانی، علوم پایه و فنیمهندسی، فصلنامه علمیپژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 4، 77-92.
سلیمی، م.، صادقیفر، ج.، پیمان، ه.، شمس، ل.، جندقیان، م. و خسروی، ا. (1391). بررسی سبکهای یادگیری VARK در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مجله تحقیقات نظام سلامت، 8(7)، 1216-1224.
سهرابی، ز. و کشمیری، ف. (1391). شیوههای ترجیحی و سبک یادگیری دانشجویان کارشناسیارشد مدیریت و اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران، مدیریت بهداشت و درمان، 4(3 و 4)، 57-65.
شریفزاده، ا. و عبداللهزاده، غ. (1391). بررسی رابطه بین سبک یادگیری و خصایص کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 2(64)، 111-125.
صالحی، ش.، سلیمانی، ب.، امینی، پ. و شاهنوشی، ا. (1379). بررسی ارتباط سبکهای یادگیری و روشهای آموزشی ترجیحی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مجله ایرانی آموزش پزشکی، 1(1)، 40-46.
صمدی، م. (1390). بررسیهای ویژگی روانسنجی پرسشنامه سبک یادگیری فلدر سولومون در دختران دوره راهنمایی، رویکردهای نوین آموزشی، 1(13)، 39-60.
عباسزاده، ع.، جمشیدی، ن. و نجفی کلیایی، م. (1390). مقایسه سبکهای یادگیری دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری رازی کرمان در سال 1387، گامهای توسعه در آموزش پزشکی، 8(2)، 195-199.
غیاثی، ع.ر. (1393). سبکهای یادگیری پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، 31، 29-36.
غیبی، م.، عارفی، م. و دانش، ع. (1391). رابطه سبکهای یادگیری و خودکارآمدی دانشجویان گروههای تحصیلی، فصلنامه روانشناسی کاربردی، 1(21)، 53-69.
قهرمانی، ز.، امینی، ک.، روحانی، م. و اقوامی، م. (1392). ارتباط بین سبکهای ترجیحی یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی زنجان، مجلهی توسعه آموزش در علوم پزشکی، 6(12)، 51-61.
کریمی مشاور، م. (1391). رابطه سبکهای یادگیری و عملکرد دانشجویان در کارگاه طراحی معماری، فصلنامه علمی پژوهشی باغ نظر، 20، 3-12.
کلباسی، س.، ناصری، م.، شریفزاده، غ. و پورصفر، ع. (1387). سبکهای یادگیری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، گامهای توسعه در آموزش پزشکی، 5(1)، 10-16.
میرکزاده، ع.ا.، غیاثوند غیاثی، ف.، شریفزاده، ا.، و شریفی، م. (1388). بررسی سبکهای یادگیری دانشجویان کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان، تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی، جلد 40-2، شماره چهارم، ص 79-89.
یزدی، م. (1388). بررسی و مقایسه شیوهها و سبکهای یادگیری دانشجویان دانشکدههای مختلف دانشگاه الزهرا: راهکاری به منظور شناسایی مسیر حرفهای، اندیشههای نوین تربیتی، 5(2)، 123-145.
Aisami, R.S. (2015). Learning styles and visual literacy for learning and performance, procedia-social and behavioral sciences, 176, 538-545.
Al Hamdani, D. (2015). Exploring students' learning style at a Gulf university: a contributing factor to effective instruction, procedia-social and behavioral sciences, 176, 124-128.
Andreou, C., Papastavrou, E., & Merkouris, A. (2014). Learning styles and critical thinking relationship in baccalaureate nursing education: a systematic review, nurse education today, 34(3), 362-371.
Azman, A. (2010). Diverse learning styles of non formal adult learners in community colleges in Malaysia, Procedia Social and Behavioral Sciences, 7,139–144.
Babadogan, C., & Budakoglu, I. (2012). Learning style scales and studies used with students of health departments of universities between 1998-2008, procedia-social and behavioral sciences, 46, 2462-2466.
Bartlett, J.E., Kotrlik, J.W., & Higgins, C.C. (2001). Organizational research: Determining appropriation sample size in survey research, Information technology, learning, and performance journal, 19(1), 43-50.
Bozkurt, N. (2013). An examination of the links between pre-service teacher's metacognitive level, learning styles and their achievement of History class, procedia-social and behavioral sciences, 93, 1634-1640.
Cano, J., Garton, B.L., & Raven, M.R. (1992). Learning Styles, Teaching Styles and Personality Styles of Pre-service Teachers of Agriculture Education, Journal of Agricultural Education, 38, 46-52
D'Amore, A., James, S., & Mitchell, E.K.L. (2012). Learning styles of first-year undergraduate nursing and midwifery students: a cross-sectional survey utilizing the Kolb learning style inventory, nurse education today, 32(5), 506-515.
Day, T.M., Raven, M.R., & Newman, M.E. (2004). The influence of Learning Style on Student Achievement and Attitudes in World Wide Web and Traditional Classes, Retrieved 23 May 2015, from: http://ais.msstate.edu/AEE/MECA/learningstylesposter.pdf
Dorca, F.A., Lima, L.V., Fernandes, M.A., & Lopes, C.R. (2013). Comparing strategies for modeling students learning styles through reinforcement learning in adaptive and intelligent educational systems: an experimental analysis, expert system with applications, 40(6), 2092-2101.
Dunn, R., & Griggs, S.A. (2000). Practical approaches to using learning styles in higher education, Bergin & Gravey, London.
Eishani, K.A., Saad, E.A., & Nami, Y. (2014). The relationship between learning styles and creativity, procedia-social and behavioral sciences, 114, 52-55.
El-Hmoudova, D. (2015). Assessment of individual learning style competences, procedia-social and behavioral sciences, 171, 40-48.
Eng, M. (2013). Experience applying the pharmacist learning styles inventory to experiential clerkships as a preceptor: a reflection, currents in pharmacy teaching and learning, 5(1), 62-67.
Felder, R.M., & Spurlin, J. (2005). Applications, reliability and validity of the index of learning styles, Int. J. Engng Ed. 21(1), 103-112.
Fleming, S., McKee, G., & Huntley-Moore, S. (2011). Undergraduate nursing students' learning styles: a longitudinal study, nurse education today, 31(5), 444-449.
Frcpch, A.A.S. (2015).
Learning styles and satisfaction with educational activities among paediatric physicians at King Abdulaziz Medical City Jeddah, journal of Taibah University Medical Sciences, Retrieved 23 May 2015, from:
http://dx.doi.org/10.1016/j.jtumed.2015.02.002.
Halili, S.H., Naimie, Z., Siraj, S., Ahmed Abuzaid, R., & Leng, C.H. (2014). Learning styles and gender differences of USM distance learner, procedia-social and behavioral sciences, 141, 1369-1372.
Honn, R. (1995). Classrom learning and Teaching, Longman, Boston.
Hussain, N., & Ayub, N. (2012). Learning styles of students and teaching styles of teachers in business education: a case study of Pakistan, procedia-social and behavioral sciences, 69, 1737-1740.
James, W.B., & Gardner, D.L. (1995). Learning styles: Implications for Distance Learning, New Directions for Adult and continuing Education, 67, 19-32.
Kaplan, E.J., & Kies, D.A. (1995). Teaching styles and learning styles: which came first? J in str Psychol, 22, 29-34.
Katranci, Y., & Bozkus, F. (2014). Learning styles of prospective mathematics teachers: Kocaeli University Case, procedia-social and behavioral sciences, 116, 328-332.
Kim, T.Y., & Kim, Y.K. (2014). A structural model for perceptual learning styles, the ideal L2 self, motivated behavior and English proficiency, system, 46, 14-27.
Klment, M. (2014). How do my students study? An analysis of students' educational disciplines favorite learning styles according to VARK classification, procedia-social and behavioral sciences, 132, 384-390.
Koh, Y.Y., & Chua, Y.L. (2012). The study of learning styles among Mechanical Engineering Students from different institutions in Malaysia, procedia-social and behavioral sciences, 56, 636-642.
Kolb, D.A. (1984). Experiential Learning Experience as the Source of Learning and Development. Prentice-Hall, Carolina State University, USA.
Lorenzo, A.R., & Lorenzo, B.U. (2013). Learning styles of teacher education students: basis in improving the teaching-learning process, procedia-social and behavioral sciences, 103, 595-605.
Mampadi, F., Chen, S., Ghinea, G., & Chen, M.P. (2011). Design of adaptive hypermedia learning systems: A cognitive style approach, Computer & Education, 56,1003-1011.
Martin, S. (2010). Teachers using learning styles: Torn between research and accountability?, Teaching and Teacher Education, 26, 1583-1591.
Metin, M., Yilmaz, G.K., Birsci, S., & Coskun, K. (2011). The investigating pre-service teachers' learning styles with respect to the gender and grade level variables, procedia-social and behavioral sciences, 15, 2728-2732.
Milanese, S., Gordon, S., & Pellatt, A. (2013). Profiling physiotherapy student preferred learning styles within a clinical education context, physiotherapy, 99(2), 146-152.
Nielsen, T. (2013). Changes in BSc business administration and psychology students' learning styles over one, two and three years of study, Studies in educational evaluation, 39(1), 41-48.
Osman, D.O. & Demirkan, H. (2007). Learning styles of design students and the relationship of academic performance and gender in design education, Learning and Instruction, 17, 345-359.
Pashler, H., McDaniel, M., Robrer, D., & Bjork, R. (2008). Learning styles: concepts and edvidence, Psychol Sci Public Interest, 9, 65-119.
Pei-Jung, W., Wen Shya, L., Ming-Hsia, H., & Ying-Tai, W. (2013). Learning styles of undergraduate and graduate physical therapy students in Taiwan, procedia-social and behavioral sciences, 93, 1254-1258.
Phantharakphong, P. (2012). English learning styles of high and low performance students of the faculty of education, Khon Kaen University, procedia-social and behavioral sciences, 46, 3390-3394.
Pritchard, A. (2009). Ways of learning: learning theories and learning styles in the classroom, second edition, Routledge, London.
Psaltou-Joycey, A., & Kantaridou, Z. (2011). Major, minor and negative learning style preferences of university students, system, 39(1), 103-112.
Reid, G. (2005). Learning styles and inclusion, Paul Chapman Publishing, London.
Richard, R.D., Deegan, B.F., & Klena, J.C. (2014). The learning styles of orthopedic residents, faculty and applications at an academic program, journal of surgical education, 71(1), 110-118.
Rogowsky, B.A., Calhoun, B.M., & Tallal, P. (2015). Matching learning style to instructional method: effects on comprehension, journal of educational psychology, 107(1), 64-78.
Soloman, R., & Felder, R.M. (2001). Learning Styles and Strategies, Retrieved 23 May 2015, from: http://www.ncsu.edu/unity/lockers/users/f/felder/public/ILSdir/styles.htm
Stewart, K.L., & Felicetti, L.A. (1992). Learning styles of marketing majors, Edu Res Q, 15, 15-23.
Truong, H.M. (2015). Integrating learning styles and adaptive e-learning system: current developments, problems and oppourtunities, computers in human behavior, Retrieved 23 May 2015, from::www.sciencedirect.com
Tulbure, C. (2011). Do different learning styles require differentiated teaching strategies? procedia-social and behavioral sciences, 11, 155-159.
Williams, B., Brown, T., & Etherington, J. (2013). Learning style preferences of undergraduate pharmacy students, currents in pharmacy teaching and learning, 5(2), 110-119.
Wong, L.L.C., & Nunan, D. (2011). The learning styles and strategies of effective language learners, system, 39, 144-163.