آراستی، ز.، سعیدبنادکی، س. و ایمانیپور، ن. (1390). نقش آموزش درس مبانی کارآفرینی در قصد کارآفرینی دانشجویان رشتههای غیر مدیریت (مطالعه موردی: دانشکدههای هنر و ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران). مجله توسعه کارآفرینی، 4 (3)، 107-124.
بارانی، ش.، زرافشانی،ک.، دلانگیزان، س.، و حسینیلرگانی، س.م. (1389). تأثیر آموزش کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمانشاه: رویکرد مدلسازی معادله ساختاری. فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 57، 105-85.
پهلوانشریف، س. و مهدویان، و. (1394). مدلسازی معادلات ساختاری با AMOS. تهران: انتشارات بیشه.
حسینی، س. م.، شیری، ن. ا. و عربی، ر. (1389). تحلیل عاملی پیامدهای دورههای آموزشی کارآفرینی از دیدگاه اعضای شرکتهای خدمات فنی و مشاورهای کشاورزی. فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، 13 (3)، 28-39.
رحمانیانکوشککی، م.، چیذری، م. و هواسی، ع. (1391). بررسی عوامل اثرگذار بر قصدکارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه آزاد ایلام. فصلنامه توسعه کارآفرینی، 4 (15)، 100-110.
زالی، م.، رضوی، س. م.، یداله فارسی، ج. و کرد نائیج، ا. (1389). ارزیابی وضعیت کارآفرینی در ایران. تهران: انتشارات موسسه کار و تأمین اجتماعی.
زمانی علایی، م. و امیدی نجفآبادی، م. (1393). عوامل مؤثر بر نیت کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران. مجله پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، 7 (3)، 43-56.
سلیمانی، ع. و زرافشانی، ک. )1390). تبیین پیشگوکنندههای نیت کارآفرینانه در بین هنرجویان هنرستان کشاورزی. فصلنامه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 2 (3)، 124-107.
صفا، ل. و منگلی، ن. (1394). تأثیر خودکارآمدی کارآفرینانهی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان. فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، 7 (33)، 3-15.
صیف، م. ح.، ثابت مهارلویی، ع.، رستگار، ا. و احمدآبادی، خ. (1393). عوامل مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشگاهی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز. مجله توسعه آموزش در علوم پزشکی، 7 (15)، 85-71.
کردنائیچ، ا.، شاهطهماسبی، ا. و کریمی، م. (1393). بررسی تاثیر مؤلفههای زمینهای بر قصد کارآفرینانه در دانشجویان کشور با تاکید بر قومیت دانشجویان. فصلنامه توسعه کارآفرینی، 7 (3)، 509-528.
کریمی، س. (1394). بررسی آثار مستقیم، غیرمستقیم و تعدیلی محیط نهادی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی. فصلنامه توسعه کارآفرینی، 8 (2)، 371-390.
کشاورز، م. (1393). بررسی قصد کارآفرینی دانشجویان پیام نور و سازههای اثرگذار بر آن. فصلنامه توسعه کارآفرینی، 7 (3)، 529-548.
محسنی، ع.، موسوی، ح. و جمالی، م. (1392). نقش آموزش کارآفرینی در نگرش کارآفرینانه و باور خودکارآمدی عمومی دانشجویان. فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 69، 80-63.
یادگار، ن،. معماریانی، م. و صدق آمیز، ع. (1393). قصد کارآفرینانه اجتماعی: اثر متقابل کارآفرینانه اجتماعی، امنیت مالی و سرمایه اجتماعی. فصلنامه توسعه کارآفرینی، 7 (1)، 133-152.
یعقوبی فرانی، ا.، معتقد، م. و کریمی، س. (1394). نقش دانش و مهارت کارآفرینانه در توسعه قصد کارآفرینی دیجیتالی دانشجویان دانشگاههای دولتی استان همدان. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، 31 (3)، 802-785.
Adekiya, A., and Ibrahim, F. (2016). Entrepreneurship intention among students: The antecedent role of culture and entrepreneurship training and development. The International Journal of Management Education ,14, 116-132.
Ajzen, I. (1991). The theory of planned behavior. Organizational Behavior and Human Decision Process, 50 (2), 179-211.
Azizi, B., Hosseini, F., Hosseini, M. and Mirdamadi, M. (2010). Factors influencing the development of entrepreneurial education in Iran’s applied-scientific educational centers for agriculture. American Journal of Agricultural and Biological Sciences, 5 (1), 77-83.
Bandura, A. (2002). Social cognitive theory in cultural context. Applied Psychology: An entrepreneurial Review, 51 (2), 269-290.
Bartlett, J., Kotrlik, J. and Higgins, C. (2001). Organizational research: Determining appropriation sample size in survey research. Information Technology, Learning, and Performance Journal, 1 (19), 43-50.
De Noble, A., Jung, D., and Ehrlich, S. (1999). Entrepreneurial self-efficacy: The development of a measure and its relationship to entrepreneurial action. In R.D. Reynolds, W.D. Bygrave, S. Manigart, C.M. Mason, G.D. Meyer, H.J. Sapienza (Eds.). Frontiers of entrepreneurship research, pp. 73-87, Waltham, MA: P&R Publications Inc.
Erikson, Y. (1999). A study of entrepreneurial intentions among a cohort MBAS: The extended BIRD model. Journal of Enterprising Culture, 7 (1), 1-17.
Fayolle, A., Gailly, B., and Lassas-Clerc, N. (2006). Assessing the impact of entrepreneurship education programmers: A new methodology. Journal of European Industrial Training, 30 (9), 701-720.
Hair, J., Black, W., Babin, B., and Anderson, R. (2010). Multivariate data analysis. New York: Prentice Hall.
Hayes, A. (2013). Introduction to mediation, moderation, and conditional process analysis: A regression-based approach. Gilford Press, New York.
Hofstede, G. (2001). Culture’s consequences: Comparing values, behaviors, institutions and organizations across nations. California: Sage Publications.
Krueger, N.F., Reilly. J.R., and Carsrud, A.L. (2000). Competing models of entrepreneurial intentions. Journal of Business Venturing, 15, 411-432.
Krueger, N.F. (2007). What lies beneath? The experiential essence of entrepreneurial thinking. Entrepreneurship Theory and Practice, 31, 123-138.
Linan, F. (2004). Intention-based models of entrepreneurship education. 14th Annual Intention Conference, University of Napoli Federico, 4-7 July, Italy.
Liñán, F., and Chen, Y. (2009). Development and cross-cultural application of a specific instrument measure entrepreneurial intentions. Entrepreneurship Theory and Practice, 33(3), 593-617.
Marech, D., Harms, R., Kailer, N., and Wimmer-Wurm, B. (2016). The impact of entrepreneurship education on the entrepreneurial intention of students in science and engineering versus business studies university programs. Technological Forecasting & Social Change, 104, 172-179.
McGee, J., Peterson, M., Mueller, S. and Sequeira, J. (2009). Entrepreneurial self-efficacy: Refining the measure. Entrepreneurship Theory and Practice, 33(4), 965-988.
Moriano, J., and Gorgievski, M. (2007). Psychology of entrepreneurship: Research and Education. Universidad National De Education a Distance (UNED), Madrid, Spain.
Moriano, J. (2006). The expanded horizon for achieving entrepreneurial success. Organizational Dynamics, 25 (3), 54-68.
Nwankwo, B., Kanu, G., Marire, M., Balogun, S., and Uhiara, C. (2012). Gender-role orientation and self-efficacy as correlates of entrepreneurial intention. European Journal of Business and Social Sciences, 6 (1), 9-26.
Onstenk, J. (2003). Entrepreneurship and vocational education. European Educational Research Journal, 2 (1), 74-89.
Paswan, A. (2009). Confirmatory factor analysis and structural equations modeling: An ntroduction. Technical Report, University of North Texas.
Preacher, L. and Hayes, A. (2008). Asymptotic and resampling strategies for assessing and comparing indirect effects in multiple mediator models. Behavior Research Methods, 40 (3), 879-891.
Ruizalba Robledo, J., Aran, M., Martin-Sanchez, M., and Rodriguez-Molina, M. (2015). The moderating role of gender on entrepreneurial intentions: A TPB perspective. Intangible Capital, 11 (1), 92-117.
Santon, M. (2010). The impact of higher education on entrepreneurial intention of university student in China. Academy of Management, 9, 1-14.
Thompson, E. (2009). Individual entrepreneurial intent: Construct clarification and development of an internationally reliable metric. Entrepreneurship Theory and Practice, 33(3), 669-694.
Turker, D., and Selcuk, S. (2009). Which factors affect entrepreneurial intention of university students? Journal of European Industrial Training, 33 (2), 142-159.
Xavier, S., Kelley, D., Kew, J., Harrington, M. and Vorderwulbecke, A. (2012). Global entrepreneurship monitor: Global repor. Global Entrepreneurship Research Association.