آموزش کشاورزی
نظام نوین ترویج و توسعه رسانه های آموزشی ترویجی

نصیبه پورفاتح؛ علی رضا سید اسحاقی؛ نرگس عظیمی

دوره 14، شماره 61 ، مهر 1401، ، صفحه 141-154

https://doi.org/10.22092/jaear.2022.128419

چکیده
  رسانه های ترویجی باعث توسعه فعالیت‌های ترویجی و تاثیرگذاری بالا بر مخاطبان در گروه‌های مختلف هدف می‌شود. رسانه ها می توانند متناسب با سطح سواد، سن، ویژگی های اقلیمی، ویژگی های محصول و همچنین فرهنگ و ارزش های دینی و اعتقادی در ساختارهای مختلف تولید و مورد استفاده جمعی و انبوهی و انفرادی قرارگیرند با توجه به این ویژگی ها پس از استقرار ...  بیشتر