عامل‌های تاثیرگذار بر فرسودگی تحصیلی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه‌ رازی

پروانه آهوخوش؛ امیر حسین علی بیگی

دوره 9، شماره 40 ، خرداد 1396، ، صفحه 44-55

https://doi.org/10.22092/jaear.2017.107440.1273

چکیده
  این پژوهش به منظور ارزیابی عامل های موثر بر فرسودگی تحصیلی، احساس بی‌کفایتی و خستگی ذهنی است که دانشجویان در برابر تنش های مزمن ناشی از نبود منبع‌ها لازم برای انجام وظیفه و تکلیف‌های محوله از خود نشان می‌دهند، اجرا شد. جامعه‌ی آماری1250 دانشجوی رشته‌ی کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی در سال تحصیلی 95-96 بود که با استفاده از جدول ...  بیشتر