اشکار، س. حجازی، و. کلانتری، خ. موحد محمد، ح. (1385). عوامل موثر بر رضایت شغلی از کارشناسان ترویج شیلات. مجله علوم کشاورزی ایران: دوره 2-37، شماره 2،ص 247-255
اعرابی، ح. ساعتچی،م. (1379). تجزیه وتحلیل عوامل موثر بر رضایت شغلی حسابرسان، پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی.
امانی ساری بگلو، ج. غلامعلی لواسانی، م. اژهای، ج. خضری آذر، ه. (1390). رابطه ارزشهای فرهنگی و متغیرهای فردی با میزان استفاده از رایانه در دانشجویان، مجله علوم رفتاری، دوره 5، شماره 1، ص 10-1.
حسینی کوهستانی، ا. (1391). شناسایی و رتبه بندی عواملی که بر رضایت شغلی کارکنان تأثیر دارند، پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری
حسینی، ک. و همپژوهان. ا. (1385). بررسی میزان رضایت شغلی کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی و عوامل مؤثر بر آن، طرح پژوهشی، اداره کل فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی.
سپهوند، ا. محمدرضایی، ر. (1391). طراحی سنجه و بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان شهرداری، فصلنامه مطالعات مدیریت شهری، سال چهاردهم، شماره 12
طوسی، م. ع. (1370). رفتار انسانی در کار. ترجمه مرکز آموزش مدیریت دولتی،تهران.
علیخانی دادوکلایی، م. چرمچیان لنگرودی، م. (1393). مدل یابی معادله ساختاری رضایت شغلی آموزشگران هنرستانهای کشاورزی استان مازندران، نشریه اقتصاد و توسعه کشاورزی، جلد 28، شماره 3، ص 212-204
غنیان، م. زمانی، غ، م. (1382). عوامل موثر بر رضایت شغلی مروجان کشاورزی در غرب آذربایجان، کردستان و کرمانشاه. مجله کشاورزی علمی: دوره 26، شماره 1؛ 93-103.
کریمی تکالمی. ل. (1386). بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی معلمان وزارت آموزش کشاورزی کشاورزی در استان منتخب ایران. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، دانشگاه تهران.
مصدق راد. م. ت. (1387). تجزیه و تحلیل رضایت شغلی در میان کارمندان بیمارستان "، مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان، چلد.20، شماره 1، ص 61-49.
مهرابیان، ف. نصیری پور، ا. محمدیان کشاورز، س. (1384). بررسی میزان رضایت شغلی مدیران و سرپرستان واحدهای مختلف بیمارستانهای دولتی استان گیلان مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پژشکی ایران، شماره 61. ص 92-79.
AbuAlRub, R, El-Jardali, F, Jamal,D, Abu Al-Rub, N. (2016) Exploring the relationship between work environment, job satisfaction, and intent to stay of Jordanian nurses in underserved areas, Applied Nursing Research, Volume 31, Pages 19–23.
Aiken, L., Clarke, S., & Sloane, D. (2002). Hospital staffing, organizational support and quality of care: cross-national findings. International Journal for Quality in Health Care,, 50(5), 87-94.
Baah, K., & Amoako, G. K. (2011). Application of Frederick Herzberg’s Two-Factor Theory in Assessing and Understanding Employee Motivation at Work: a Ghanaian Perspective. European Journal of Business and Management, 3(9), 1-8.
Badri M.A., Mohaidat J., Ferrandino V., and Mourad T.E. (2013). “The social cognitive model of job satisfaction among teachers: Testing and validation”, International Journal of Educational Research, 57: 12–24.
Bakotic, D., & Babic, T. B. (2013). Relationship between Working Conditions and Job Satisfaction: The Case of Croatian Shipbuilding Company. International Journal of Business and Social Science, 4(2), 206-213.
Bloom, N and Van Reenen, j. (2007). “Measuring and explaining management practices across firms and contries”. Quart, j. Econ. 122. 1351-1408.
Brenda S.L. Anthony, T. Verena, M. (2006)"Causal inferences between participation in decision making, task attributes, work effort, rewards, job satisfaction and commitment", Leadership & Organization Development Journal Vol. 27. No. 5, pp. 399-414.
Castillo, J. X. & Cano, J. (2004). “Factors explaining job satisfaction among faculty”. Journal of Agricultural Education, 45(3), 65–74.
Chin W, Marcolin B, Newsted PA. (1996). Partial least squares latent variable modeling approach for measuring interaction effects: Results from a Montecarlo simulation study and voice mail emotion/adoption study. Proceedings of the 17th International Conference on Information Systems, Cleveland, Ohio; Available from: disc-nt.cba.uh.edu/chin/icis96.pdf
Chin W. (1988). The partial least squares approach to structural equation modeling. In G.A. Marcoulides, editor. Modern methods for business research. Mahwah, New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates.;295-303.
Danish R.Q. & Usman A. (2010). “Impact of Reward and Recognition on Job Satisfaction and Motivation: An Empirical Study from Pakistan”,
International Journal of Business and Management, 5(2). Available online at:
www.ccsenet.org/ijbm.
Dawal, S. Z. & Taha, Z. (2006). “Factors Affecting Job Satisfaction in Two Automotive Industries in Malaysia”. Journal Teknologi. 44(A): 65 – 80.
Herzberg, F., Mausne, B., & Snyderman, B. (1959). The Motivation to Work. Jhon Wiley.
Hooman, H, S. (2002). “Preparation of the standard measures of job satisfaction”, Governmental Management Training Center, Tehran.
Kinicki,A.F, McKee-Ryan, C.Schriesheim and K.P.Carson.(2002).”Assessing the Construct Validity of the Job Descriptive Index:A Review and Meta-Analysis”.Journal of Applied Psychology .Vol.87.No.1. 14-32
Kurman Abraham. (1999). “Industrial and Organizational Psychology”, translated by H. Shkarkon. growth Publication. Tehran.
Malik, N. (2011). “Study On Job Satisfaction Factors of Faculty Members At University of Balochistan”. International Journal of Academic Research. 3(1): 267 – 272
May-Chiun Lo, T. Ramayah (2011), "Mentoring and job satisfaction in Malaysian SMEs" Journal of Management Development Vol. 30 No. 4, pp 427-440
Mrayyan, M, T. (2005). “Nurse job satisfaction and retention: comparing public to private hospitals in Jordan”. Journal of Nursing Management. 13: 40-50.
Petrescu, A and Simmons, R. (2008). “Human resource management practices and workers job satisfaction”. Manpower. 29 : 651-667.
Raziqa, A. & Maulabakhsha, R. (2015). Impact of Working Environment on Job Satisfaction. Procedia Economics and Finance, 23: 717 – 725. Available online at www.sciencedirect.com.
Robbins, A. (2005). “Organizational behavior management”. Omidvaran translation, first edition, mehraban Publication. Tehran (in farsi)
Zia pour A. (2014). “An investigation of the job satisfaction and related factors in nurses of Kermanshah hospitals”. Journal of Paramedicine and Rehabilitation Sciences.;2:27-34. (in farsi)