آراستی، ز. حیدری، ه. و مبارکی، م (1393). ارزیابی اثربخشی روش آموزش کارآفرینی «سخنران میهمان»(مورد مطالعه: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران)، فصلنامه توسعه کارآفرینی، سال هفتم، شماره 25، صص 389-406.
بارانی، ش. و زرافشانی، ک. (1388). بررسی تأثیر نگرش نسبت به کارآفرینی، هنجارهای جامعه و باور به خودکارآمدی در پیشبینی نیات کارآفرینانه دانشجویان مدیریت و آبادانی روستاها در دانشگاه پیام نور کرمانشاه، فصلنامه تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، دوره 40-2، شماره 3، صص 91-99.
بارانی، ش. زرافشانی، ک. دل انگیزان، س. حسینی لرگانی، س. (1389) تأثیر آموزش کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمانشاه: رویکرد مدلسازی معادله ساختاری، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره 57، صص 85-105 .
داوری، ع. و رضازاده، آ. (1393) مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS، تهران، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، چاپ دوم.
رحمانیان کوشکی، م. چیذری، م. و هواسی، ع. (1391). بررسی عوامل اثرگذار بر قصد کارآفرینانهی دانشجویان کشاورزی دانشگاه آزاد ایلام. فصلنامه توسعه کارآفرینی، سال چهارم، شماره پانزدهم، صص 125-144.
زمانی علایی، م. و امیدی نجفآبادی، م. (1393) عوامل مؤثر بر نیت کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، مجله پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، شماره 27، صص 43-56.
سلیمانی، ع. و زرافشانی، ک. (1390). تبیین پیشگوکنندههای نیت کارآفرینانه در بین هنرجویان هنرستان کشاورزی، فصلنامهی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال دوم – شمارهی 3، صص 107-124.
کریمی، س. (1394) بررسی آثار مستقیم، غیرمستقیم و تعدیلی محیط نهادی بر قصد کارآفرینانة دانشجویان کشاورزی، فصلنامه توسعه کارآفرینی، دوره 8، شماره 2، تابستان 1394، صص 371-390.
کریمی، س. (1395) بررسی نقش هوش هیجانی در توسعه قصد کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی (مطالعه موردی: دانشگاههای بوعلی سینا، رازی، کردستان و لرستان)، مجله علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران، جلد 12، شمارهی 1، صص 71-84.
کریمی، س. بیمنز، ه. چیذری، م. و مولدر، م. (1391). بررسی تأثیر عوامل محیطی و فرهنگی بر قصد کارآفرینانهی دانشجویان کشاورزی، فصلنامه توسعه کارآفرینی، دوره 5، شماره 3، صص 105- 124.
کریمی، ی. (1381) روانشناسی اجتماعی، تهران، انتشارات دانشگاه پیام نور.
کشاورز، م. (1393) بررسی قصد کارآفرینی دانشجویان پیام نور و سازههای اثرگذار بر آن. فصلنامه توسعه کارآفرینی، دوره 7، شماره 3، صص 529-548.
محسنی، ع. موسوی، س. و جمالی، م. (1392). نقش آموزش کارآفرینی در نگرش کارافرینانه و باور به خودکارآمدی عمومی دانشجویان، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره 69، 1392، صص 63-80.
مرادی، م. زالی، م. و پرنیان، ر. (1394) تأثیر سرمایه اجتماعی بر قصد کارآفرینانه (مطالعهی موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران)، فصلنامه توسعه کارآفرینی، دوره 8، شماره 1، صص 1-19.
مردانشاهی، م. تاجیک اسماعیلی، ع. و مبارکی، م. (1393). بررسی استعداد کارآفرینی در دانشجویان ورودی و خروجی دانشگاههای دولتی (موردمطالعه: دانشگاههای دولتی مازندران)، فصلنامهی توسعه کارآفرینی، دوره 7، شماره 4، ص 755 - 771.
یدالهی، ج. (1384) نقش جدید دانشگاهها: توسعه قابلیتهای کارآفرینی. مجموعه مقالات دومین همایش اشتغال و نظام آموزش عالی کشور، تهران، 27 و 28 اردیبهشتماه 1384، صص 92 – 114.
Adaryani, R. L., Akbari, M. R., Adel, F. and Amiri, A. (2014) Examine the Effects of Students’ Social Capital Components on Entrepreneurship Intention (Evidences From: University College of Agriculture and Natural Resources, University of Tehran). International Journal of Agricultural Management and Development, 4 (2), pp: 147-155.
Bandura, A. (1997). Self-efficacy: the exercise of control. New York: W.H. Freeman.
Bird, B. (1988). Implementing entrepreneurial ideas: The case for intention. Academy of management Review, 13(3), pp: 442-453.
De Vries, H., Dijkstra, M., and Kuhlman, P. (1988). Self-efficacy: the third factor besides attitude and subjective norm as a predictor of behavioral intentions. Health education research, 3(3), pp: 273-282.
Fini, R., Grimaldi, R., Marzocchi, G. L., & Sobrero, M. (2012). The determinants of corporate entrepreneurial intention within small and newly established firms. Entrepreneurship Theory and Practice, 36(2), pp: 387-414.
Fleeman, W. (2003). The Pathways to Peace Anger Management Workbook: Hunter House.
Fornell, C., & Larcker, D. F. (1981). Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error. Journal of marketing research, 39-50.
Gangadharappa, V, Pramod, T. and Shiva, H. (2007) Gastric floating drug delivery systems: A review. Indian J Pharm Ed Res; 41(4), pp: 295-305.
García-de-Frutos, N., & Ortega-Egea, J. M. (2015). An Integrative Model of Consumers’ Reluctance to Buy Foreign Products Do Social and Environmental Country Images Play a Role?. Journal of Macromarketing, 35(2), pp: 167-186.
George, M. (2010). 7 Myths about love actually: the journey: John Hunt Publishing.
Gibler, K., & Nelson, S. (2003). Consumer behavior applications to real estate education. Journal of Real Estate Practice and Education, 6(1), pp: 63-83.
Iakovleva, T., Kolvereid, L., & Stephan, U. (2011). Entrepreneurial intentions in developing and developed countries. Education+ Training, 53(5), pp: 353-370.
Kautonen, T., van Gelderen, M. and Fink, M. (2015). Robustness of the Theory of Planned Behavior in Predicting Entrepreneurial Intentions and Actions. Entrepreneurship Theory and Practice, 39 (3), pp: 655–674.
Kautonen, T., Van Gelderen, M., and Tornikoski, E. T. (2013). Predicting entrepreneurial behaviour: a test of the theory of planned behaviour. Applied Economics, 45(6), pp: 697-707.
Krueger, N. F. (2007). What Lies Beneath? The Experiential Essence of Entrepreneurial Thinking. Entrepreneurship Theory and Practice, 31(1), pp: 123-138.
Krueger, N. F., & Carsrud, A. L. (1993). Entrepreneurial intentions: applying the theory of planned behaviour. Entrepreneurship & Regional Development, 5(4), pp: 315-330.
Lee, S. H., and Wong, P. K. (2004). An exploratory study of technopreneurial intentions: A career anchor perspective. Journal of Business Venturing, 19(1), pp: 7-28.
Lee, Y., and Lee, J. (2014). Enhancing pre-service teachers' self-efficacy beliefs for technology integration through lesson planning practice. Computers & Education, 73(0), pp: 121-128.
Liñán, F., and Chen, Y. W. (2009). Development and Cross‐Cultural application of a specific instrument to measure entrepreneurial intentions. Entrepreneurship Theory and Practice, 33(3), pp: 593-617.
Lortie, J., & Castogiovanni, G. (2015). The theory of planned behavior in entrepreneurship research: what we know and future directions. International Entrepreneurship and Management Journal, 11(4), pp: 935-957.
Luthans, F., Stajkovic, A. D., and Ibrayeva, E. (2000). Environmental and psychological challenges facing entrepreneurial development in transitional economies. Journal of World Business, 35(1), pp: 95-110.
Malebana, J. (2014). Entrepreneurial intentions of South African rural university students: A test of the theory of planned behaviour. Journal of Economics and Behavioral Studies, 6(2), pp: 130-143.
Mau, S. (2004). The moral economy of welfare states: Britain and Germany compared. Routledge.
Moriano, J. A., Gorgievski, M., Laguna, M., Stephan, U., & Zarafshani, K. (2012). A cross-cultural approach to understanding entrepreneurial intention. Journal of career development, 39(2), pp: 162-185.
Nabi, G., and Holden, R. (2008). Graduate entrepreneurship: intentions, education and training. Education+ training, 50(7), pp: 545-551.
Ogundipe, S. E., Kosile, B. A., and Ogundipe, L. O. (2012). Entrepreneurial intention among business and counseling students in Lagos State University sandwich programme. Journal of Education and Practice, 3(14), pp: 64-72.
Omidi Najafabadi, M., Zamani, M., & Mirdamadi, M. (2016). Designing a model for entrepreneurial intentions of agricultural students. Journal of Education for Business, 91(6), 338-346.
Papzan, A., Arkavazi, K. & Akhavan Kazemi, M. (2012). Assessment of entrepreneurship intention among agricultural students of Razi University. International Journal of Research in Commerce, Economics & Management, 2(6), PP: 5-8.
Sherer, M., Maddux, J. E., Mercandante, B., Prentice-Dunn, S., Jacobs, B., and Rogers, R. W. (1982). The self-efficacy scale: Construction and validation. Psychological reports, 51(2), pp: 663-671.
Sheth, J. (2011). Models of Buyer Behavior, Chapter 13: A Field Study of Attitude Structure and the Attitude-Behavior Relationship: Marketing Classics Press.
Shiri, N., Rostami, F., & Pirmoradi, A. H. (2015). Testing the Entrepreneurial Intention Model among Agricultural Students at Razi University. International Journal of Life Sciences, 9(1), 1-5.
Thompson, E. R. (2009). Individual entrepreneurial intent: Construct clarification and development of an internationally reliable metric. Entrepreneurship Theory and Practice, 33(3), pp: 669-694.
Vinzi, V. E., Trinchera, L., & Amato, S. (2010). PLS path modeling: from foundations to recent developments and open issues for model assessment and improvement (pp. 47-82). Springer Berlin Heidelberg.
Wal, S. (2006). Education & Child Development: Sarup Book Publishers Pvt. Limited.
Wetzels, M., Odekerken-Schröder, G., and Van Oppen, C. (2009). Using PLS path modeling for assessing hierarchical construct models: Guidelines and empirical illustration. MIS quarterly, pp: 177-195.