بازدارنده‌های استفاده اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان از شبکه‌های اجتماعی در آموزش عالی کشاورزی

سید ابوالقاسم برآبادی؛ علی شمس؛ نیکلایس وایس

دوره 12، شماره 53 ، شهریور 1399، ، صفحه 184-204

https://doi.org/10.22092/jaear.2021.351571.1750

چکیده
  شناسایی عامل‌های محدودکننده سطح استفاده ذینفعان نظام آموزشی از شبکه‌های اجتماعی در آموزش و یادگیری، می‌تواند به تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی‌های آگاهانه در این زمینه کمک کند. این پژوهش با هدف شناسایی بازدارنده‌های استفاده از شبکه‌های اجتماعی در آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان انجام شد. جامعه آماری شامل ...  بیشتر

تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی در بهبود یادگیری دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا

رضا موحدی؛ مسعود سامیان؛ نسیم ایزدی؛ مرجان سپه پناه

دوره 11، شماره 48 ، خرداد 1398، ، صفحه 3-16

https://doi.org/10.22092/jaear.2019.121977.1510

چکیده
  شبکه‌های اجتماعی یکی از دستاوردهای مهم بشر در به‌روزرسانی اطلاعات هستند که فرصت زیادی را در اختیار جوامع علمی به‌خصوص دانشجویان قرار می‌دهند. جامعه آماری این مطالعه را دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا در سال تحصیلی 1396 با حجم 523 نفر تشکیل می‌دهند، که از این تعداد 217 نفر به‌عنوان نمونه با استفاده ...  بیشتر