احمدی، س.، و خضری، ح. (1390). مقایسهی مهارتهای تدریس معلمان فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی، دولتی و پیام نور. پژوهش در برنامهریزی درسی، سال هشتم، دورهی دوم، شمارهی 1 و 2، صص 41- 32.
اکرامی، م.، دشتوان اردستانی، ز.، و فرهبد، ا.ه. (1390). اندازهگیری ارزشهای دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، شماره 60، صص 136- 121.
توفیقی داریان، ج. (1388). ضرورت ارتقای کیفیت در آموزش عالی ایران. نشریه صنعت و دانشگاه، سال دوم، شماره 5 و 6، صص 10-5.
حاتمی فر، خ.، کاکو جویباری، ع.، و سرمدی، م.ر. (1392). مطالعه رضایتمندی دانشجویان از ارایه خدمات دانشجویی در دانشگاه پیام نور. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، شماره 70، صص 139- 117.
رحیمی فیض آباد، ف.، و منفرد، ن. (1393). ارزیابی رضامندی کشاورزان از کلاسهای آموزشی- ترویجی شهرستان الشتر با استفاده از مدل اروپایی. پنجمین کنگره علوم ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی ایران و اولین کنفرانس بینالمللی خدمات مشاورهای روستایی در آسیا و اقیانوسیه، ص 178.
رحیمی فیض آباد، ف.، و یزدان پناه، م. (1393). عاملهای مؤثر بر مشارکت پیوستهی کشاورزان در کلاسهای آموزشی ترویجی. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، شماره 31، صص 57-46.
رضایی راد، م. (1391). بررسی میزان آمادگی اساتید دانشگاه پیام نور به منظور استفاده از آموزش الکترونیکی. پژوهش در برنامهریزی درسی، سال نهم، دورهی دوم، شمارهی 8 (پیاپی، 35)، صص 116- 110.
زارع، ح. (1385). بررسی علل نپیوستن دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی به عضویت در هیئت علمی دانشگاه پیام نور. پیک نور، سال ششم، شماره سوم، صص 109- 94.
زوار، ت.، بهرنگی، م.، عسگریان، م.، و نادری، ع. (1386). ارزشیابی کیفیت خدمات مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور استانهای آذربایجان شرقی و غربی از دیدگاه دانشجویان. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، شماره 46، صص 90- 67.
شریف، ب.، و شبگو منصف، م. (1390). مهندسی مجدد نگرش در نظام آموزش عالی. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، سال اول، شماره دوم، صص 28-1.
عنایتی نوین فر، ع.، یوسفی افراشته، م.، صیامی، ل.، و جواهری دانشمند، م. (1390). ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور همدان بر اساس مدل سرکوآل. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، شمارهی 61، صص 151- 135.
کرمی دارابخانی، ر.، آگهی، ح.، شیری، ن.، و غلامی، م. (1391). نقش سبکهای تفکر در خلاقیت دانشجویان کشاورزی (مطالعه موردی دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه). ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، دوره دوم، شماره 1، صص 83-59.
محبوبی، ط.، زندی، ب.، ملکی، ح.، و کریمی، ب. (1390). تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر خودکارآمدی، عملکرد تحصیلی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور. مدیریت و برنامهریزی در نظامهای آموزشی، دوره 4، شماره 6، صص 31- 8.
یزدان پناه، م.، زمانی، غ.، و رضایی مقدم، ک. (1388). رضامندی کشاورزان از بیمه محصولات کشاورزی: کاربرد تحلیل مسیر. اقتصاد کشاورزی و توسعه، سال هفدهم، شماره66، صص 163- 139.
یزدان پناه، م.، و رحیمی فیض آباد، ف. (1394). عوامل مؤثر بر رضامندی و وفاداری کشاورزان شهرستان الشتر از کلاسهای آموزشی ترویجی. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، شماره 33، صص 72-56.
Arambewela, R., & Hall, J. (2006). A comparative analysis of international education satisfaction using SERVQUAL. Journal of Services Research, 6 (Special), 141-163.
Athiyaman, A. (1997). Linking student satisfaction and service quality perceptions: the case of university education. European Journal of Marketing, 31 (7), 528-540.
Auh, S., & Johnson, M. D. (2005). Compatibility effects in evaluations of satisfaction and loyalty. Journal of Economic psychology, 26 (1), 35-57.
Bagram, D. M. M. M., & KHan, S. (2012). Attaining Customer Loyalty! The Role of Consumer Attitude and Consumer Behavior. International Review of Management and Business Research, 1 (1), 1-8.
Bayol, M. P., de la Foye, A., Tellier, C., & Tenenhaus, M. (2000). Use of PLS path modeling to estimate the European consumer satisfaction index (ECSI) model. Statistica Applicata–Italian Journal of Applied Statistics, 12 (3), 361-375.
Calisir, F., & Calisir, F. (2004). The relation of interface usability characteristics, perceived usefulness, and perceived ease of use to end-user satisfaction with enterprise resource planning (ERP) systems. Computers in Human Behavior, 20 (4), 505-515.
Cengiz, E. (2010). Measuring customer satisfaction: must or not. Journal of Naval Science and Engineering, 6 (2), 76-88.
DeBourgh, G. A. (2003). Predictors of student satisfaction in distance-delivered graduate nursing courses: what matters most? Journal of Professional Nursing, 19 (3), 149-163.
Garbarino, E., & Johnson, M. S. (1999). The different roles of satisfaction, trust, and commitment in customer relationships. The Journal of Marketing, 70-87.
Giese, J. L., & Cote, J. A. (2000). Defining consumer satisfaction. Academy of marketing science review, 1 (1), 1-22.
Gill, A., Mand, H. S., Sharma, S. P., & Nagpal, V. (2012). Effects of empowerment on student educational satisfaction and commitment to continue studies: A study among Indian commerce students. International Journal of Business Economics and Management Research, 3 (5), 68-79.
Grigoroudis, E. & Y. Siskos (2004), A survey of customer satisfaction barometers: Some results from the transportation communications sector, European Journal of Operational Research, 152, 334–353.
Haile, T. M., & Israel, G. D. (2010). A job well done: Clients satisfied with Extension's service.
Hsu, S. H. (2008). Developing an index for online customer satisfaction: Adaptation of American Customer Satisfaction Index. Expert Systems with Applications, 34 (4), 3033-3042.
Hu, L., and Bentler, P. M. (1999). Cutoff criteria for fit indexes in covariance structure analysis: Conventional criteria versus new alternatives. Structural Equation modeling, 6 (1), 1-55.
Johnson, M. D., Gustafsson, A., Andreassen, T. W., Lervik, L., & Cha, J. (2001). The evolution and future of national customer satisfaction index models. Journal of economic Psychology, 22 (2), 217-245.
Johnson, M. D., Nader, G., & Fornell, C. (1996). Expectations, perceived performance, and customer satisfaction for a complex service: The case of bank loans. Journal of Economic Psychology, 17 (2), 163-182.
Liao, C., Chen, J. L., & Yen, D. C. (2007). Theory of planning behavior (TPB) and customer satisfaction in the continued use of e-service: An integrated model. Computers in Human Behavior, 23 (6), 2804-2822.
Liaw, S. S. (2008). Investigating students’ perceived satisfaction, behavioral intention, and effectiveness of e-learning: A case study of the Blackboard system. Computers & Education, 51 (2), 864-873.
Oladosu, I. O. (2006). Implications of farmers’ attitude towards extension agents on future extension programme planning in Oyo state of Nigeria. Journal of Social Sciences, 12 (2), 115-118.
Pezeshki Rad, Gh., Golshiri Esfahani, Z., & Chizari, M. (2010). Learner Satisfaction with Pomegranate Production Extension-Education Courses in Yazd Province, Iran. Journal of Agricultural Science and Technology, 11, 49-55.
Sutoova, A., & Solc, M. (2009). Utilization of statistical methods within the European performance satisfaction index (EPSI) rating methodology. Kvalita Inovacia Prosperita / Quality Innovation Prosperity, 77-82.
Tu, T., Lambert, C., Taylor, B. L., Lister, C., & Klein, A. (2011). National learner satisfaction survey: adults in FE, apprenticeship, other LR and PCDL (BIS research paper number 17).
Ueltschy, L. C., Laroche, M., Tamilia, R. D., & Yannopoulos, P. (2004). Cross-cultural invariance of measures of satisfaction and service quality. Journal of Business Research, 57 (8), 901-912.
Wadsworth, B. C., Hecht, M. L., & Jung, E. (2008). The role of identity gaps, discrimination, and acculturation in international students’ educational satisfaction in American classrooms. Communication Education, 57 (1), 64-87.
Yazdanpanah, M., & Feyzabad, F. R. (2017). Investigating Iranian Farmers' Satisfaction With Agricultural Extension Programs Using the American Customer Satisfaction Index. Journal of Agricultural & Food Information, 18 (2), 123-135.
Yazdanpanah, M., Zamani, G. H., Hochrainer-Stigler, S., Monfared, N., & Yaghoubi, J. (2013). Measuring satisfaction of crop insurance a modified American customer satisfaction model approach applied to Iranian Farmers. International Journal of Disaster Risk Reduction, 5, 19-27.
Yoon, Y., & Uysal, M. (2005). An examination of the effects of motivation and satisfaction on destination loyalty: a structural model. Tourism management, 26 (1), 45-56.