آموزش کشاورزی
نقش چابکی سازمانی در ارتباط فناوری اطلاعات و ارتباطات با عملکرد شغلی آموزشگران هنرستان‌ها و مرکزهای آموزش کشاورزی کرمانشاه

زهرا کرانی

دوره 14، شماره 61 ، مهر 1401، ، صفحه 63-82

https://doi.org/10.22092/jaear.2022.360015.1910

چکیده
  پیچیدگی زندگی بشر در دنیای امروز برخورداری از توانایی و قدرت ناشی از دانایی را منوط به بهره‌برداری از ابزارهای نوین انتقال به منظور دسترسی در این عرصه زمانی کرده است. پژوهش‌ توصیفی-همبستگی حاضر با هدف بررسی ارتباط بین فناوری اطلاعات و ارتباطات با عملکرد شغلی آموزشگران هنرستان‌ها و مراکز آموزش کشاورزی استان کرمانشاه به واسطه نقش ...  بیشتر

تأثیر مؤلفه‌های صلاحیت حرفه‌ای بر عملکرد شغلی آموزشگران هنرستان‌های کشاورزی استان‌های شمال‌غرب کشور

لیلا صفا؛ کریم آذرنژاد

دوره 9، شماره 41 ، شهریور 1396، ، صفحه 130-146

https://doi.org/10.22092/jaear.2017.110699.1396

چکیده
  با توجه به اهمیت حیاتی عملکرد شغلی و نقش پر رنگ آموزشگران به منزله یکی از رکن‌های اصلی آموزش، شناخت متغیرهای اثرگذار بر بهبود عملکرد شغلی آموزشگران به ویژه صلاحیت‌های حرفه‌ای امری ضروری به شمار می‌رود. از این‌رو، هدف این تحقیق بررسی تأثیر مؤلفه‌های صلاحیت حرفه‌ای بر عملکرد شغلی آموزشگران هنرستان‌های کشاورزی استان‌‌های شمال ...  بیشتر

نقش عامل‌های مدیریتی- آموزشی در عملکرد شغلی مروجان توسعه کشت توتون در استان‌های مازندران و گلستان

علی اکبر عباسی رستمی؛ مهدی علیخانی دادوکلایی؛ مهدی چرمچیان

دوره 7، شماره 32 ، خرداد 1394، ، صفحه 81-95

https://doi.org/10.22092/jaear.2015.102959

چکیده
  سازمان­ها برای حفظ بقا و پیشرفت، به بهبود مستمر عملکرد خود نیاز دارند که حیاتی­ترین مسئله آنها بهبود عملکرد شغلی کارکنانشان می­باشد. در همین راستا، تحقیق حاضر با استفاده از الگوی معادلات ساختاری در پی وارسی رابطه میان عملکرد شغلی مروجان کشاورزی توتون­کاری با متغیرهای عامل­های سازمانی، آموزشی، انگیزش شغلی، رضایت شغلی، محیطی، ...  بیشتر